ozzgec 2 aylık olmasına yakın gece acile gittik doktor bağırsakları biraz tıkalı dedi gaz damlası yazacakti kullaniyoruz dedim o zaman yapacak bişey yok dedi o halde gönderdi eve. Araştırdım burda falan baya ise yarayan görünce ağlaya ağlaya verdim. Çünkü bebek ağlıyor canı yanıyor damla bı ise yaramıyor masaj duş zıplama hepsini denedik. 1 çay kaşığı verdim birazını attı geri zaten. Sonra sustu ve durduk yere gaz çıkarmaya başladı. 6 saat harcadık belki o pıtı duymaya. İşe yarıyor yani. Ama normal gaz için küçük bebeğe verme çok sıkisirsa anlattigim gibi denenebilir. Ek gıdaya başlayınca da ebe dedi çorbalara falan koy diye