Bu devirde ne ev ne araba canım ikisini de alma bir borcun altına girerek faiz oranları çok fazlanın fazlası şuan birde araç piyasası çok durgun insanlar kredi çekip araba almak istemiyor nerden biliyorsun dicen sıkıştığımız için kendi arabamızı 40 aşağı çekmek durumunda kaldık 1.5 aydır satamayıo :(