3.5 aylık kızım ishal ve reflü icin doktor 3•6 damla önerdi ishal azalinca 1•6 verirsin dedi.Tam ishal kesiliyor 1•6 veriyorum başa sariyoruz.Uzun vadede bu sekilde kullanan varmi.Bagirsaklarindan cok ses geliyor gurul gurul hep.Ama kilo alimi keyfi yerinde.Bazı yazilar okudum ek gida donemine kadar kakasi bu sekilde olan anneler varmis.Normal diyen de var.Ama ben uzuluyorum sanki hep ishalmis gibi geliyor.Arada su gibi bazen normal anlayamadim.Tecrubelere açığım🌸