Gerçekten kafayı yemek üzereyim, çalışan anneler nasıl yapıyorsunuz ilkokula baslayacak yaz tatili olacak e çalışırken o çocuk evde nasıl yalnız kalıcak bakicak kimse yok çocuğum daha 2 yaşında bile değil ama geleceği düşündükçe kafayı yiyorum siz nssil yapıyorsunuz