Hastaneye gittik kantaron bide parol verdiler
Bebeğimin ateşi 37.4 37.1 37.3 olarak değişiyor aniden 38 de oluyor doktor olabilir normal dedi sizce normal mi burda özel hastane yok sabah ilk ışıklarda il merkezine özele gideceğim ama şimdi ateşi düşürmek için ne yapmam gerekiyor soğuk kompleks yapıyorum (gözü ve kası kıpkırmızı çok ağlıyor