Valla bebeğin yapısı buysa ne yaparsan yap uyumuyor sen kabullenmek zorunda kalıyorsun.. ama uğraş belki seste uyuyordur belki karanlıkta belki sarı ışıkta vsvsvs.. ama uyumayanda gerçekten uyumuyor işkence oluyor annelere evet haklısın ama kabul etmek gerekiyor benim iki çocuğumda uyumuyordu hala uyumuyor 🤷♀️