okancemre İki gece önce uykusundan kusarak uyandı kısa zamanda çok kusunca acile başvurduk idrar yolu enfeksiyonu olmuş antibiyotik tedavisi verdi. İlacını kullanıyoruz. Ayrıca evde ne yapabilirim boş sıvı almasını sağlıyorum. Emiyor da ama çok uzun süre çişini yapmıyor mesela 5 saattir kuru saat başı emiyor uykusunda çok üzülüyorum acıyor canı belli öneriniz var mı? İyi geceler
Taze_annecik okancemre Benim kızım da 30 aylık idrar verdik henüz sonucunu bekliyoruz. Çişini yaprken acıyor sağlık ocağı antibiyotik verdi fakat işe yaramadı. Hem idrar hem kültür verdik.
okancemre Taze_annecik geçmiş olsun daha çok küçük olduğu için anlamıyorum da acıyor mu umarım temiz çıkar
Taze_annecik okancemre Geceleri uyanıp ağlıyor orasını tutuyor du ben idrar vericez diye bezsiz dolastırıyodum, yapsın götirim diye o bahaneyle bezi de bıraktık. Gece ağlamaları kesildi, ama sabahları zor yapıyor çişini acıyor sanırım. Size de çok gecmiş olsun.