betybet merhaba arkadaşlar ben spiral taktıralı 2 hafta oldu. başlarda çok ağrım olmuştu ama geçti. bugün hafif karin ağrısıyla pembe akıntı geldi. adetime neredeyse 2 hafta var. normal mi acaba bu durum kayma gibi bi şey olabilir mi?
damlaka betybet benimde aynı şekilde oldu sancı çok oldu sonra kanama yaptı gittim yerinde dedi 1 hafta kesildi 4 5 gündür tekrar başladı ama doktor normal ilk 3 ay yapıyor dedi spiral