ebraz gzdeylcn mama istiyor galiba memede kabul etmiyor mama veriyorum bayılıyor hemen uyuyor anlamadım ben bişey ya
Fatmasamet Aynı sorunu bende yaşıyorum 8 aylık çözüm bulamadım uykusunda deli gibi ağlayarak uyanıyor 5 dk filan ağlıyor sonra sakinleşip uyuyor bebek bu ağlar tabi ama asla normal ağlama değil ne
Melekinan Ayda uyku gerimelesi zaten oluyor endişe etmeyin bu aylarda meme reddi uykusuzluk yaşanabilir. Sabrınızın en çok olması gereken aylar 4. Ay 7. 8. Ay Allah yardımcınız olsun 🤲🙏
gzdeylcn ebraz bu dönemlerde çok normal biberon meme reddi yapıyor olabilir memeyi kabul etmiyor diye bırakmamaya gayret gösterin geçecek sadece sabır istiyor biraz