İyi akşamlar 2 3 gün oluyor oğlumun ayaklarında kırmızı noktalar olduğunu farkettik ve zamanla baloncuk haline dönüştü biz ne olduğunu başta anlamadık akşam bi baktık ellerinde olmaya başladı hemen acile götürdük doktor muane etti el ayak hastalığı olmuş dedi ne olduğunu anladık ilk defa duyuyoruz neyse doktor ilaç yazdı bi haftaya kadar anca geçer dedi daha önce siz hiç böyle bişey duydunuz mu bilgisi olan varsa beni daha çok bilgilendirirse sevinirim dündendir aklımdan çıkmıyor oğlum çok ağlıyor ve sürekli ellerini ağzına götürüp kaşıyor aynı zamanda aşırı salyasıda akıyor ;(( uyku düzeni bozuldu saat kaç oldu hala uyumadı