Merhaba sevgili anneler, 15 aylık bir oğlum var.Şu an çok duygusalım ama burayı 1 senedir takip eden bir anne olarak sizlerden bir ricam var.Dün göğsümde anormal bir kitle saptandı biyopsi yapılamadı maalesef mr çektireceğim.Yakın zamanlı mr tarihi bulmaya çalışıyorum.Sizlerden ricam benim için dua eder misiniz ? Allah beni aileme bağışlasın. Aslında hayat ne kadar güzelmiş, ne kadar basit şeyleri dert ediyormuşum…Lütfen sizlerden ricam duanıza ortak edin.