Dorukunannesifatihinbitanesi 10,5 aylık bebeğim akşamüstüden beri ateşli, hafif öksürük de başladı.calpol verdim duş aldırdım.limonlu çorap giydirdim.sirkeli beZ yaptım.baska çözüm var mı bilmediğim?
papatya_1125 Dorukunannesifatihinbitanesi sirkeli bez uygulamayın.sakin olun.ates vücudun savunma sistemidir. Emziriyorsaniz bol bol emzirin.atesi hafif dediniz 38 üstüne çıkarsa üstünü inceleyip limon u uygularsiniz gene.
birazquality Dorukunannesifatihinbitanesi çok geçmiş olsun sirkeli bez önerilmiyor sadece suyla ıslatıp eklem yerlerine koyun calpol yarım saat içinde düşürür inşallah
pamuksekerinannesii Dorukunannesifatihinbitanesi 8,5 aylık kızım 39,5 atesli cok huysuzdu bugün yarım sa önce mama vermek için uyandım ki cayır cayır yanıyo aklımı kacırdım resmen 3 yasındaki kızım uyuyor sesimiz ona gidipte uyanırsa diye aklım cıkıyor cünkü su an onunla ilgilenemem ve bu sebeple cok aglar ilgilenmiyorym diye
AEgemm Dorukunannesifatihinbitanesi ah ben öğlen ateşlendi doktora götürdük covid çıktı ateşten başka belirtisi yoktu şimdi burnu da tıkalı bekliyoruz bakalım
Dorukunannesifatihinbitanesi papatya_1125 evet emziriyorum zaten memede sakinlesiyor. Tek zıbın var üstünde şimdi bacaklarını örttüm sadece ince bir battaniye ile.takipteyim.cok teşekkürler
Dorukunannesifatihinbitanesi birazquality evet öyleymiş suyu değiştirdim şimdi.tesekur ederim inşallah
nurumatlasbaby @“Dorukunannesifatihinbitanesi” Ben bugün 3. Gün yenı azaldı her gece ustunü soyup soğuk kompleks yaptım calpol verdım 4 saatte bır o kadar
Dorukunannesifatihinbitanesi pamuksekerinannesii iki çocuk daha zor Allah yardımcımız olsun.ates onların vücudunu bizimde kalbimizi yakıyor 😔🥺
pamuksekerinannesii Dorukunannesifatihinbitanesi ben fitil vererek düşürdüm atesi şu an için ve malesef ablamızda uyandı yanıma uzandı ufagıda sallıyorum cok zor
Dorukunannesifatihinbitanesi pamuksekerinannesii çok şükür darısı başımıza . Bizim de düşüyor bı süre sonra tekrar yükseliyor takipteyim
Dorukunannesifatihinbitanesi Bebeğim uykuda birkaç kez sıçradı ateşten diye düşünüyorum, normal mi sizce daha önce hiç olmadı
Dorukunannesifatihinbitanesi pamuksekerinannesii düşüyor tekrar yükseliyor hastaneye götürcem doktroumuzdan haber bekliyorum
pamuksekerinannesii Dorukunannesifatihinbitanesi gecmiş olsun sebepsiz ykselen düşen ateslerde cevremde hep pozitif cıkıyor rota veya domuz gribi