Kızlar dün akşamdan beri oğlum ishal özellikle akşamları daha çok yapıyor hep ikiniyor. 8 Aylik gece hep kalkmalar emmdikten sonra ıkınıp çıkartıyor. Aslında ek gıdaya gectigimden beri oğlum kakasını katı yapiyordu. Dün akşam ilk defa nohut yemeği verdin içinde ekmek koydum ne olduysa ondan sonra oldu. Eşim ondan diyor çünkü içinde çok az yağda vardi. Ne yapmam lazım istahida kesildi