Arkadaşlar iyi geceler yaklaşık 1.5 ay önce cazeretta hapınj kullanmaya başladım hapın 25 gününde hastalandım ve içmeye devam ettim.hastalığım genel oöaraku 5 gün sürüyordu 1 hafta oldu 10 gün oldu durmadı bende hapı kestim bugün tam 18 gün olucak kanamam durmuyor emzirdiğim için bu hapı kullanmıştım ama şuan ne yapacağım bilmiyorum psikolojik olarak sıkıntı veriyor bana adet kesici metsil yada ona benzer bi ilaç önerdi eczanesi ama emziren annelerin kullanması sakıncalı bebeğe sütyen geçiyor diyor böyle bi durum yaşayan varmı? Yada emzirirken bu hapı kullanan :(