hamdusenalarolsun Bilmem ki. Bizim 17 ay olmuş kullanmaya başlayalı. Leke şuan bende de yok bir kaç yıkamaya o lekeler çıkıyor. Ama koku kesinlikle var. Belki benim koku hassasiyetimden öyle geliyordur, kendim normalde de öyle şeylerden bir şey yiyemem. Ama var yani o koku. Yemeklere geçiyor resmen kokusu. Rica etsem eğer normalde kokuyu almıyorsanız o tabaktan bir şey yer misiniz ? Bi öyle bakar mısınız hiç yemediyseniz ? Merak ettim 😊