Öncelikle geçmiş olsun. Ama bence de şekerli su verin. Mama için doktor demediyse başlamayın. Ama şekerli suyu kesinlikle tavsiye ederim. Birde birkaç gün beyaz ışıkta dursun. Yatarken bile beyaz ışığın yandığı oda da uyusun. Bizde sarılık geçirdik, ama benim sütüm yetmiyordu, sağıp bakmıştık, biz mama takviyesi yaptık. Ama ben her gün bir çay kaşığı şekerli su verdim, birkaç damlada normal su verdim. Çok şükür 10 günde falan geçti yavaş yavaş.