Mhlkoyku Kızlar bebeğim 4540gr doğdu. 3.ay kontrolünde 7,900gramdı. 4.ay kontrolümüzde de 7,900gr çıktı. 15gün sonra bi daha kontrol edecek doktorumuz. Kilo alımının azalacağını biliyordum da hiç almayan var mı bizim gibi?🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Mervclk Mhlkoyku ben de sadece emziriyorum şuan 4 aylık 2 aydir kilo alımı çok düşük yarin doktor kontrolü var bakalim ne diyecek merak ediyorum 🤷♀️
Mervclk Mhlkoyku kilosu için normal dedi 6. Ayda doğum kilosunu ikiye katlamasini bekliyoruz daha çok var alır dedi 🙏