Bence çocuklarımız bizden gördüğünü işliyor, belki bizde bir yerde kendimizi savunamaz oluyoruz kafasına işliyor yavrularımızın.
Karşıma alıp konuşuyorum annecim hakkını savun, kimse sana istemediğin birsey yaptıramaz diye destekleyici konuşmalar yapıyorum bir yerde de olsa kendini savunabilir hale geliyor. Bence konuşmak ve çocuklarımızı bir birey olarak görmek önce aile içinde anne babalar olarak kendi haklarını ihlal etmememiz gerek diye düşünüyorum