canimoglum_01 Soğuk hasta etmez ama biliyorsunuz enfeksiyonlar mikroplar hasta eder. Ki mesela benim oğlum hastayken çok daha fazla terler uykusunda 21civarı yaparım odayı o zaman daha rahat uyur. Siz yine de bi dahaki gittiğinizde doktorunuza danışın oda ısısıyla ilgili 24yüksek bana göre. Hem odanın nemini düşürür havayı kurutur hem de burun tıkanıklığını daha da etkiler. Benim gözlemlemem bunlar tamamen. Sevgiler 🌹