bebeğim 11 aylık hayvan seslerini hep çıkartıp resimlerini gösterip seslerini hep taklit ediyordum ablam farketmiş mö diyince ağladığını eşim bugün mö dedi ve çok şiddetli ağladı açıkcası çalıştığım için üç gün ablam bakıyor acaba ben yokken birşey mi oldu 😣seslere hassasiyeti olması normal mi yoksa