Bebeğim 15 aylık bu zamana kadar çok anneci yabancılara tepkili bebek değildi. Evin içinde çok hareketli başka bebeklerle Yanyana gelince çok sakin,donuk takılıyor. Benim yanıma geliyor hep. Bir bebek ona tepki verince katılır gibi ağlama krizine giriyor aslında haftada birkaç gün vakit geçiriyoruz asosyal büyütmedim hiç. Bu aralar iyice bana düşkün olmaya başladı gibi ve üzülüyorum ya başkaları ay ne kadar sakin bilmem ne diye konuşuyor aslında öyle bir bebek değil yerinde durmaz hep başka odalarda kafasına göre takılır ailelerimizin yanında aşırı hareketlidir falan. Bu aralar ağlama krizleri var nedense ve ben sosyal olsun istiyorum normal mi bu süreçler anlamadım oyuncaklarını paylaşır biri paylaşmak istemeyince içerlenip ağlar falan