Kızlar selam, bir post görmüştüm bulamadım. Uyurken çocukla konuşunca bazı problemleri çözülüyormuş. Hastalıklar takıntılar vs. Bunu yapam uygulayan var mı? Nasıl uygulanıyor? Ben googleda biraz araştırdım ama pek birşey bulamadım. Bilen yapan varsa bana yardımcı olur musunuz? Benim bebeğim 2 yaşına girecek kolumu cimcikleyerek uyuyor ona çözüm olur mu 🤣