Kızlar bence kesinlikle böyle anlamlar yüklenmeli çünkü bebekler gerçekte enerjiyi alıyor
Benim bebeğimde evden çıkmasa dahi annem geldiğinde hep bi huzursuz oluyor
Aynı şekilde kayınpederimde geldiğinde aynı şeyi yapıyor
Ki evim misafirsiz kalmaz başka kimsenin yanında huzursuzlanmıyor
Kesinlikle enerji meselesi