10,5 aylık bebeğim var.Ek gıda süreci boyunca hep iştahsızdı hala da öyle.Asla birşey yemiyor ve bu süreç beni çok yordu.Zorlamayın diyorlar ama o zaman da hiç bişey yemiyor.Mecbur bir iki kaşıkta olsa zorluyorum.Hata mı yapıyorum?Siz nasıl ilerliyorsunuz?