sedauzer06 mecburen vermek gerekiyor tabi, ben yatağa uzatıp (arkasına yastıkla) burnunu hafif sıkıyorum eğer çok zorlarsa ağzına döküp yutmasını bekliyorum yutunca kaldırıyorum. Şimdiye kadar çok yapmadım bunu şükür ki ama bazı önemli zamanlarda gerekmişti