Ozlem091023 Kızlar bebeğim üç aylık idrar yaparken ağlıyor ıkı gündür huzursuz idrar yolu enfeksiyonu olabilir yaşayan var mı naptınız
Synmannesi Ozlem091023 enfeksiyon kesin ifrar alıp idrar testi yaptır antibiyotik kullandık geçti önden arkaya sil iyice ayırıp temizle canım
kiminoykusubu_ Ozlem091023 Doktora götürmedin mi? Küçük bebeklerde idrar yolu kısa olduğu için enfeksiyon böbreğe daha hızlı ulaşır. İdrar kültürü isteyecek sizden, 3 günde çıkıyor o da ondan sonra da enfeksiyon varsa antibiyotik başlanacak.