Meyveliburln Kızlar kızım 1 aydır mama kullanıyor lansinoh biberon aldım ama aşırı gaz yaptı hep lok lok ses çıkıyor hangi pozisyonda verirsem vereyim hep ağzından kaçırıyor Gaz problemimiz yine başladı 4 aylık Acil biberon önerisine ihtiyacım var
seysey1 Meyveliburln philips avent kullanıyorum beslenme bittikten sonra her seferinde 1 kez üstten gaz çıkıyor ve rahatlıyor. 2 aylık 1 numara emzik kullanıyorum
naznasel Meyveliburln philips avent kullanıyorum hiç gaz sorunu olmadı 2 numara emzik kızım 4,5 aylık oldu başı değiştireceğim 4 nuöaraya geçeceğim 6. Ayda
Meyveliburln seysey1 ben 150 cc veriyorum beslenme sırasında en az 3 kere kaldırıp gazını çıkarıyorum ama yine de gaz yutuyor bi türlü çözüm bulamadım
seysey1 Meyveliburln akış hızlı fazla mı onu bir kontrol edin belki akış fazla olduğundada gaz yutabiliyor. Philipste sıkıntı yaşamadık biz
Meyveliburln seysey1 akış yavaş olduğundan olabilir mi peki 3.5 aylıkken eşim yanlışlıkla 1+ almış 3+ alması gerekirken baktım gaz yapmaya başladı 1 delik deldim yine aynı şekilde yapıyor Bilmiyorum çözemedim