canos çocuk ne zaman isterse 2 saatte bir ama kısas iki saati geçirmememiz gerektiği için var geceleri alarm kuruyordum 2 saati geçirmedim Kilo alımı sadece anne sütüyle oğlumun o dönem çok iyiydi büyükler uyandırma emzirme dedi ama dinlemedim 40 ı çıkana kadar çok uyuyabiliyor bebekler bende size böyle yapmanızı tavsiye ederim