Gece bebeğim derin uykuda olduğu için uykulu şekilde besliyorum normalde 4ml içerken uykulu haliyle 2ml iciyo sonra uyuyo bir daha uyandiramiyorum sizce gece beslenmesi az olunca zayıflama gibi açlık gibi bisey olurmu bunu kaç gündür düşünüyorum buraya yaziyim dedim bu arada bebeğim kendisi uyanmadan ben uyandırıp besliyorum eğer onun uyanmasını bekliyim ben yatarsam ne uyku tutar beni ne rahat yaratım 😊