Bebeğim bugün 4 aylık oldu 3.aya girdiğimiz günden itibaren sanki 4.aya girmişiz gibi aşırı huzursuzluk huysuzluk felaket uyku gerilemesi gece uykularının kısalığı gündüzlerin neredeyse tamamen bitmesi uykuya direnç ve uyurken aşırı ağlama beslenme reddi vs vs vs vs diye uzatıp giden bir ayı umarım bugün itibariyle geride bırakmışızdır.🥴 Allah hepimizin yardımcısı olsun zor gerçekten birde yalnızsanız daha zor 🥺