Ebrunureren alerji testine gidecez daha gitmedik doktor alerji dedi yüksek ihtimal süt ve süt ürünlerine dedi pazartesi kontrolümüz var ona göre yol alacaz artık . Belirtileri öksürük, 3 aydır süren hırıltı ,burun tikanikligi nefes pek alamıyor yani böyle