Gnslll Merhaba kızlar bu ara acaba alsam mı almasam mı karar veremıyorum bebegim 11 aylık oldu nerdeyse kullanmaz mıyım kullanır mıyım kullanan annelerden fikir almak istıyorum fiyatı da yüksek çunku alıp kullanma geregi duymassam üzülürüm
[silindi] Gnslll 11 aylık olmuş bence bu aydan sonra daha az ihtiyaç duyarsınız başlarda bile o kadar şart değil gerçi. Bence almayın değmez 🤷🏻♀️
Tuba Gnslll bence gereksiz hele ki 11 aylık bir bebek için. Benim oğlum 8 aylık olduğundan beri bizim yemeklerden yiyor (domatessiz baharatsız)
Gnslll Tuba aynen benım oğlum da yıyor ama ona ayrı yemek de yapıyorum hala et sebze meyve haslıyorum suyun ıcınde vıtamını gıdıyor dıye dusunuyorum ama bılemedım kullananlardan oyuzden yorum duymak ıstedım
Tuba Gnslll haşlamak zorunda değilsin ki, buharda pişirebilirsin🙂 yani arada sıra kullanırım diyerekten o kadar para vermek yazık olur, ama elimde var ve istiyorum belki ikinci çocuğa falan da kullanırım diyorsan al tabi🥰