japonbebe 3 ana 3 ara öğün diyorlar normalde ama benim oğlum iştahsız olduğu için ara öğünleri hep atladı yani meyve veya atıştırmalık şeyler yemezdi. Örnek verirsem mesela sabah 8de kalkıyor 8.30da kahvaltı yaptırıyorum eğer doyana kadar yerse öğlene kadar bişey yemiyor. Öğlen 12.30da pilav ya da çorba yediriyorum. Çorba yerse çok tok tutmuyor çabuk acıkıyor. 1de öğlen uykusuna yatıyor. 3te uyanıyor. 4te tekrar çorba teklif ediyorum ya yiyor ya yemiyor. Akşam 6da bizimle sofraya oturup yemek yiyor genelde pilav köfte başka bir şey yemez. 9da mama içirip yatıyorum. Yani toplam 3 öğün yiyor kahvaltı, öğlen çorba, akşam yemeği sonra mama şeklinde. Öğlen çorba yerine makarna veriyorum bazen ama onu da pek yemiyor. Yani sizinki iştahlı bir bebekse ara öğünlerde ekleyebilirsiniz meyve yoğurt vs gibi. Eğer yemiyorsa ortalama 4 saatte bir yemek yedirebilirsiniz. Bir de mesela bir tabak çorba içtiyse 2 saat tok tutar ama bir tabak pilav yediyse 4 saat tok tutar. Yani yediği şeye ve miktarına göre değişir acıkma süresi. Çorba çok tavsiye etmiyor bizim doktorumuz çoğunluğu su olduğu için