Asilbebe1 geçmiş olsun yara olduktan sonra bakım yapan kremler işe yaramıyor , benim göğüs ucum resmen kopmuştu ve prednol, fucidin , bephanten plus bu üç kremi dönüşümlü kullandım .. her emzirme öncesi yıkayın .. sütünüz yavrunuza şifa olsun inşallah ♥️