mutlul Bebeğim bir aylık emerken sürekli boğazına kaçırıyor korkuyoruz annem ve etrafındakiler bizde hiç böyle bişey olmadı diyorlar hatta baya nefessiz kalıyor tavsiyeniz var mı neler yapabilirim
sze_ mutlul pek konu hakkında bilgim yok ama sütun çok geliyorsa ondan da olur sinirlenip emmek istemeyebilir hatta göğsünün ucunu elinle sıkıp vermeyi dene ve kafasını hafif yukarda tut yine de çok bilgim olmadığı için bişey diyemiyorum
Aslaninannesi26 mutlul sütünüz tazyikli olabilir mi? Ucunu elinizle sıkın fışkırıyor mu? Fışkırıyorsa tazyikli süt olarak araştırın ona göre önlemlerinizi alın. Benim o şekilde çünkü her zaman olmasa da günde 2-3 kez genzine kaçıyor bende çok korkuyorum öyle olunca 4 aylık olacağız