Merhaba kizlar bir post acayim dedim cunku bakiyorum da postun yarisi bebegim uyumuyor kafayi yicem deli olcam sinir hastasi olcam vs vs ile dolu.
tamam cok yorgun olunca uykusuz olunca bebekte mizmizlaninca artik dayanilmaz hale gelip isyan ediyormusuz gibi oluyor. Yapmayalim Allahin emaneti onlar bize ne guzel ki Rabbim bize anneligi tattirdi. Birakin aglasin uyumasin bu gunler de gecer sukur edelim ki bebegimiz var saglikli sihatli bin sukur. Sukur sebebiniz olurum insallah♥️Hayirli cumalar🌹