Defnemomm Kızlar 1 yaşında bebeğim doktor üst solunum yolu enfeksiyonu dedi iburamin zero ve parol verdi ateşi çıktıkça parol veriyorum sizce tekrar doktora götürmeli miyim
Mnli Defnemomm influanza olabilir ya da üst solunumdan alt solunuma inen rsvydi galiba mikrobun adı başka doktora da götürün isterseniz bu gece iyi olmazsa yarın