Kızlar yarın trabzona gidiyoruz samsundan otobüsle annem ablam var . Otobüs ful doluymus boş koltuk olur ayagımda sallarım falan diyorum. Kızımda baya huysuz anne sütü alıyor sadece. Bebekle yolculuk yapan varmı ben baya korkmaya basladım burnumuzdan gelir mi acaba yada otobüstekileri rahatsız edermiyiz. Altını nasıl değiştircem nasıl emzircem kafamda deli sorular. Yol 7 saat sürüyor cok tırsıyor. Kızımda sallayarak uyuyan bi bebek. Uykusu gelinçe çığlık çığlığa oluyor. Akıl taktik öneri varmı