Merhaba kızlar 3 buçuk aylık bebegım var bıkac gündür sürekli ağlıyor aslında kolik bir bebekti gece gündüz ağlardı 2 haftadır iyiydi ama birkaç gündür yine anlamsız ağlıyor diş gözükmüyor ama olabilirim çok huzursuz ilk uyandığında yarım saat problem yok ama sonra ağlıyor ne olabilir acaba tecrübeli anneler