EsraKerimm Merhaba emzirirken bu ilacı kullandınız mı hiç ? Sorun oluyor mu acaba ? Ben almayı düşünüyorum da yarın koruması var mı gerçekten ? Çünkü 2 çocuğum var asla düşünmüyorum spiralfe istemiyorum . Kullananlar varsa yazarsa sevirim
1905burkiyy EsraKerimm ben kullandım hem eşim de korunuyor gem bende korunayım diye ama benim adet düzensizliği yaptı Malesef bi türkü lekelnmelerden yıkanamadım . Yani her insanda aynı şey olur mu bilmiyorum da . Bende ikinciyi düşünmüyorum uzun bir süre 😢
1kizannesi63 EsraKerimm Ben kullandım pişman oldum İnanki ben 2 ayda 15 kilo felan aldım diye bilirim.sezeryan doğum yaptım 6 ay önce şimdiki halimden daha zayıftım şuan çok çok kilo aldım
alparslanozyildiz EsraKerimm bu ve zlynda demişti doktor ben zlynda kullanıyorum 43.gün adet oldum doktor az olursun dedi ama hiç öyle bişey yaşamadım normal şekilde adet oldum koruma olarak şuan için bişey diyemeyeceğim bende yeni içmeye başladım aşağı yukarı 18-19 gün oldu
EsraKerimm 1905burkiyy emzirirken mi kullandınız bir sorun yaşamadınız adet düzensizliği dışında değil mi ? Size çok yaramamış demek . Valla düşünmüyorsanız korunun kaza geliyorum demiyor maalesef benim 2. Kazarq oldu . İyi ki oldu ama 3. Nooo 😅
1905burkiyy EsraKerimm tabi tabi işte geçen ay kullandım 8 aylık bebeğim emziriyorum da . Evet bende korktuğum için kullandım ama yaramadı doktora tekrar gideceğim başka bir ilaç da olabilir bakalım
EsraKerimm 1kizannesi63 ben doğumdan önce yasmin kullanıyrodum 4 sene aksine çok zayıflamıştım ☺️ ama kullanıp kilo alan varmış beni o dönem hiç etkilememişti
EsraKerimm 1kizannesi63 1kizannesi63 emzirirken değil 2. Hamileliğimde önce kullandım. Emzirirken kullanılmıyor
1kizannesi63 EsraKerimm Bu ilaçlar herkesin bünyesi aynı olmadigi için herkeste ayrı etki yapar .ben bu tür ilaçlardan korktum diye artık kullanamıyorum.
EsraKerimm 1kizannesi63 haklısınız . Mesela yasemin daha ağır ostorojende içeriyor . Ama bana zarar vermedi