cocomelon Leylahanli bunun tedavisi yok Türkiye’de maalesef her yıl Ankara’da kontrole geliyor değerler için
cocomelon Sadekahvem kas hastanesi yok bi iki doktor var bu alanda özel polikliniği olan. Yakınınızda mı var şikayetler neler
Ahlas_2003 Yani ilgilenir mi bilmem ama benim gittifim doktor var romatizma hastasiyim. Mert Turgay diye . Hem devlette çalışıyor hem de özel kliniği var herkes çok memnun
tarcinn Ahlas_2003 merhaba benim de doğumdan sonra iltihaplı romatizma As hastası olduğum çıktı. Gen testi yapıldı o negatifti. Bebeğimde şuan 4 ay 23 günlük onda olma ihtimali de var mı? Eşimle akraba değiliz.
tarcinn Sadekahvem merhaba benim de doğumdan sonra iltihaplı romatizma As hastası olduğum çıktı. Gen testi yapıldı o negatifti. Bebeğimde şuan 4 ay 23 günlük onda olma ihtimali de var mı? Eşimle akraba değiliz.
Sadekahvem Hbbsnnplt ast alt yüksek çıkıyordu. Çok yüksek değildi diye hatırlıyorum benim ck 3333lerdeydi
Hbbsnnplt Sadekahvem yok hiç alakamız yok eşimle ayrı şehirlerdeniz ama oğlumun ast değeri 70_80 aralığında CK değeri 300 lerde oluyor biraz korkuyoruz
Sadekahvem Hbbsnnplt geçen sene normal degerdeydi. Ocak ayında yaptırdım bı tık yüksek çıkmış. Ama sonucunu doktora gösteremedm. Doktor sonucunda ne dedi belki çarpma düşme sonucu ck yüksek çıkmıştır
Sofia2020 Hbbsnnplt merhaba sizin ne hastaliğin neydi acaba noldu sonuç .? Benimde çocuklrım aynı durum