Hep zayıf biriydim. İlk hamileligimde 20,ikinci hamileligimde 17 kilo aldim. Asla dogumda gitmedi kilolarim,max 2 ya da 3 kg gitmistir. Sürekli eski fotolarıma bakiyordum,giydiğim kıyafetlere falan. Önce hayatimdan beyaz ekmeği cikardim sonra yürüyüşe başladım,evde sürekli ip atladim ilk hamilelik kilolarını böyle verdim. İkinci doğumdan 40 gün sonra diyetisyenle görüştüm 1 ayda sporsuz 4.5 kilo verdim. Kızım 2 yasinda,ben hamile kaldığım kilodayim hâlâ