Hiç bişey yoktu. Yani şöyle ki 1 aydır bi ağrısı vardı. Oglan cocugu okulda dısarıda top oynarken birde deli deli yürür hep ters hareket yaptı geçer diye düşünmüştüm
Ara sıra agrısı vardı cok siddetli değildi ama.
Bugun aniden bacagın diz kapagın hemen altı ceviz büyüklüğünde şişti Ayagını burkamıyor yürüyemıyor hemen devlet acile gittim 3 cocukla 1 saat durdum sıra gelmiyor ayrıca doktorada sordum kırık cıkık yoksa polikliniğe yonlendiririz dedi. Muane olamadan geldik.
Evde buz koydum ayagını havaya diktiö biraz ama faydasız.
Ya o kadar sacma ki acilin ortopedi bölümü olmaması. Poliklinik Randevusu yok.
Neden olur bacakta şişlik bi ön görüsü olan var mı?