Cnmbebegim bu kadar stres yapmayın. Siz stres yapıp onu zorladıkça bebekler de anlıyor ve o da strese giriyor. Bu döngü böyle devam ediyor. Uyumadığı için gelişimini kötü etkileyecek diye korkuyorum demişsiniz ama emin olun bu kadar stres gelişimini daha çok etkiler. Bırakın o kadar ugrasmaya uyumuyorsa uyumasın. Oynayın birlikte elbet uykusu olsa belli edecektir. Stres çok yıpratıcı hem sizin hem bebeğiniz için. Böyle durumlarda şunu düşünün:hamileyken nasıl dört gözle doğsun istemiştim. Olsun bazı bebekler böyle büyüyor. Bazıları daha kolay. Emin olun o ağladığında siz sakin olsanız, sakin sakin konuşup okşasanız o da rahatlayacaktır. Yine de siz bilirsiniz tabiki