Melikeannee Oğlum 15 aylık tek elimden tutup yürüyor ama asla tek tay tay bile durmuyor bıraktığında direk yere oturuyor hiç çabası yok
DemirinAnnesi1 Melikeannee 1 yaşına girdik bizimkide hiç oralı değil ayağa kaldırıyoruz yürütmek için kendini poposunun üzerine bırakıyor hemen😅 bakalım ne zaman yürüyecek ama yakın zaman için hiç ışık yok
tubasd Melikeannee daha önce düşme vs oldumu korkuyor olabilir acele etmeyin ayakta duruyor elinizden tutup yuruyorsa bir sorun yoktur
AliBekirinAnne Benimkide 13 aylık evde koşturuyor dışarı ckioruz hadi annecim yürüyelim diorum yok olduğu yere oturuyor
1anneem Yas gununden sonra kısa surede yurudu ama her cocugun kısısel gelısımı farklıdır kıyaslama yanlıs tabıkı endıselenmenız normal benım oglumda mesela gec konustu yasıtları kendını guzel ıfade edebılıyor ama benımkı yenı acılıyo
Tansukiz Melikeannee bizimki 10 aylıkken yürüdü ama bizden kaynaklandı koltuğa tutunup bir iki kez ayağa kalktım onu gördü ve tekrarladı sonra kendi kendine koltuğa tutunup ayağa kalkıp kendisini geriye attı biz de tuttuk bunu oyun haline getirdi ve çok eğlendi 1-2 hafta sonra baktım aynı şekilde ayağa kalkıyor bana doğru gelmeye çalışıyordu ufak ufak bir iki adımlarla geldi her düştüğünde de oyuna çevirdik güldük eğlendik korkuyu yendi 1 aya kalmadı zaten evde koşturmaya başladı :)
birtekizbirikizz Melikeannee benim ikizler var oğlan 10 aylık bide kaç gundu hatırlamıyorum yani daha 11 i doldurmadan desteksiz yürüdü evi talan ediyor şimdi 1 yaş 23 günlükler kızım hala adım atmıyor elini tutuyorum yürütmek için pıt kendini yere bırakıyor 🤣o yüzden her çocuk farklı 18 aya kadar zamanları var o zamana eğer yurumezse doktora götürülebilir
AseLinaylmz25 Her çocuğun gelişimi farklıdır sıkmayın caninizi benim kizimda 8 ayı bitirdi yürümeye başladı şimdi bir buçuk yaşında ablamla hemen hemen aynı tarihlerde doğum yaptık yeğenim daha emeklemedi bile