Bebeğim salgını yakalandı iki yaşında 20 gündür hasta devamlı hastaneye götürüyoruz bakılmadık yeri kalmadı viral enfeksiyon deniyor dahası yok malesef 3 gündür doğal birseylerde yedirmeye çalışıyorum iyice kötü oldum bir türlü geçmiyor varmi sizde de