Merhaba sevgili anneler. Bugün kırkımız çıktı ama benim hala kanamam oluyor. İlk kızımda 20-25 günde bitmişti. Sezeryan doğum yaptım bu arada. Bu kadar uzun sürmesi normal mi sezeryanda. Haftaya doktora gideceğim ama öncesinde sizlere de bi sormak istedim