Sabah uyandığında camdan dışarı seyrederken heyecanlanoıp çırpınmasıyla gözümde feci acı hissettim,tırnağıyla gözümü çizdi hemen eşimi uyandirdim ve doktora glttlik.Maalesef ağır hasar vermis dedl damla ve emzirdigim icin de cok agir olmayan bir antibiyotik verdi.Gozum sarılı ve çok acıyor batar gibi bi gram geçmedi.
Sabah twkrar bakacak dr basina gelen var mi acaba bu aci ne zaman azalir artik gorme kaybi vs gectim acıdan oturamıyorum.
Bir de ya kendi gozunu cizseydi diye dusunuyirum Allah korusun tirnaklarini her gun kesecem bundan sonra:(