Selamlar sevgili anneler. Oğluşum doğduğundan beri süt ürünlerine alerjik. 3,5 aydır diyetteydik doktorum açalım dedi. Önce tarhana sonra yoğurt çorbası en son yoğurt olacak şekilde başladık. Tarhana ve yoğurt çorbasına tepki vermedi ama vücudu tek tük egzama atıyor. Doktorumuza söyledim yemeye devam et dedi ama daha öncesinde diyet açanlar bu süreçte bunları yaşadınız mı? En son ben yoğurt yediğimde huzursuzluk vs oldu orada dur bebeğe çorbalara başla dedi. Ya alerjinin ilk zamanları gibi her yeri pütür pütür olursa diye çok korkuyorum.
Var mıdır bizim gibi bu süreçleri yaşayan