Kizim 4aylik olmak uzere boyunda kilosunda kalcasinda vs hiçbir sıkıntı yok ama doktoru 6aydan once oturtma dedi. Oglumda 4aylikken kucağında 5er dakika seklinde ara ara oturtabilirsin demisti doktorumuz. Sizcede 6ay.gec degilmi.siz ne zaman oturtmaya basladiniz valla kafam karisti.